غزلغزل، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

دختر گلم غزل

جشن دندونی

1393/9/23 7:58
نویسنده : مامانی غزل
353 بازدید
اشتراک گذاری

عشق همیشگی مامان

از وقتی دندون اولت نیش زد یه فکری هم تو ذهن من جوونه زد.و اون گرفتن یه جشن دندونی مختصر بود چون حتما توی ماه سفر باید این جشن و میگرفتم قرار شد یه جشن کوچیک محض دور هم بودن بگیرم و بعدا سر جشن تولدت تلافی کنم.روز سه شنبه هجده آذر ماه کلی با خاله زینب و مامانی سر تاریخ رایزنی کردیم بالاخره به این نتیجه رسیدیم که بهترین موقعی که میشه این مهمونی مختصر گرفت شب همون روزه و من هنوز هیچکاری نکرده بودمغمگینغمگینغمگین.دلم میخواست برم یه کیک خوشگل سفارش بدم ولی از بد روزگار چون همه چیز هل هلکی شد تصمیم گرفتم خودم کیک جشن دندونیتو درست کنم و خلاصه اینکه با کمک های فراوان و بی دریغ بابایی تونستم یه جشن خوب برگذار کنم،کیکش هم بدک نشدچشمکچشمکچشمک.خب عکس هاشو میزارم تا ببینی

کیک تولد غزل که با مرارتهای فراوان و البته کمی ناشی گری من و بابایی براش درست کردیم

غزل و خاله زینبمحبتمحبتخندونک

غزل و خاله و مامانیبوسبوسمحبت

غزل و مامانیمحبتمحبتمحبت

غزل و مامان و مامانیبغلمحبتبوس

غزل و بابا سید خندونکخجالتمحبت

غزل ناز و مامانشبغلبغلبغل

اینم بعد مهمونیه که خیلی بهونه میگرفتی منم یه خورده از شکلاتهای آب شده برای تزیین روی کیک بهت دادم واین شکلی شدیقه قههقه قههقه قهه

بابایی هم با اینکه اون شب خیلی خوشحال بود اما حاضر نشد باهات یه عکس بندازه دلخورشاکیشاکیولی بدون که خیلی خیلی دوستت دارهمحبتمحبتمحبت

همیشه پاینده و سرفراز باشی مامانیبوس 

پسندها (2)

نظرات (3)

مهتاب
23 آذر 93 8:05
مامان غزل این برنامه رو میتونی رو گوشی خودت یا تبلت خوشگت نصب کنی. یه داستان خییییلی نازه منم برای دخملم نصب کردم .cafebazaar.ir/app/com.rayastudio.bozbozghandi/?l=fa
مامانی غزل
پاسخ
مرسی گلم حتما نصب میکنم خدا دخملتونو براتون نگه داره
خاله نرجس
8 دی 93 21:15
سلام خاله خوشگل خودم به به...چه قالب وبلاگ قشنگی؛چه کیک خوشگلی مامانی برات درست کرده (آجی تزیین کیکت واقعا قشنگ شده) خاله جونم جشنت مبارکت باشهانشاالله دندونات همیشه تا آخر عمر برات سالم بمونه
مامانی غزل
پاسخ
مرسی خاله جونیکیکشو هل هلی درست کردم آجی جون