غزلغزل، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

دختر گلم غزل

مرور خاطرات تا به امروز

1393/6/19 11:19
نویسنده : مامانی غزل
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان

امروز میخوام تمام خاطرات از سه ماهگی تا به امروز را به طور خیلی خلاصه برات بنویسم.تو پست قبلی برات نوشتم که اخواخر سه ماهگیت بود که یک روز صبح از خواب بیدار شدم دیدم به پشت برگشتی.کلی ذوق کردم ولی از اون به بعد تا پایان چهار ماهگی خیلی کم و با احتیط برمیگشتی چون دستت زیرت گیر میکرد.وقتی پنج ماهگیت شروع شد دیگه همش دوست داشتی برگردی و اجسام دور وبرت رو بزاری تو دهنت.اولین روز پنج ماهگیت تصمیم گرفتم این وبلگ درست کنم.موقعی داشتم اولین مطلب وبلاگ را مینوشتم تو خواب بودی و من این عکس را گرفتم

با شروع پنج ماهگیت احساس کردم دیگه شیرم کفافتو نمیده و داری لاغر میشی برای همین برات حریره بادوم درست کردم وتو با اشتهای زیاد شروع به خوردنش کردیخوشمزهخوشمزهخوشمزه

یکی از علایق غزل مامان بازی با مکعب های رنگیشه که خاله نرجس از مشهد براش سوغات آورده خندونکخندونکخندونک

تو این ماه کمدتو اساسی تمیز کردم و لباس هایی که برات کوچیک شده بود را کنار گذاشتم

هفتم شهریور که تازه یک هفته از پنج ماهگیت میگذشت رفتیم ورامین عروسی آبجی نجمه،اوایل عروسی خوب بود ولی به محض دراومدن صدای بلند گو ترسیدی زدی زیر گریه حالا گریه نکن کی گریه کن. عروسی رو با مامانی شیفتی سپری کردیم.یه شیفت من تو مهمونی بودم یه شیفت مامانی اینم عکس غزل و مامانی

فردای روز عروسی موقع سالاد درست کردن میخواستی تمام وسایل سالاد ولو کنی که ازت دورشون کردم .اون موقع هنوز نمیتونستی سینه خیز بری برای همین راحت تونستم به کارم ادامه بدم

اینجا کمین کردی که کاهو ها رو بریزی زمین

یکی دیگه از علایق غزلی تو این ماه بازی با بسته پوشک به همراه آوازه

اینم آخرین عکس که غزلی رو موقع شیطونی دستگیرش کردم و یه عکس انداختم

پسندها (2)

نظرات (3)

زن عمو حسین
19 شهریور 93 20:28
غزل بلا شدی ها شیطون آفرین به این مامان فعال . دیگه بروز شدی راضیه جون تبریییییک
مامانی غزل
پاسخ
سلام سمیه جان ممنون تا همین انقدر رو هم بنویسم کلی اذیت کرد با یه مکافاتی نوشتم
sara
19 شهریور 93 21:00
salamghazaljoonhkoobi
مامانی غزل
پاسخ
مرسی گلم
مامانی
22 شهریور 93 16:03
الهییی خیلی نازه عسیسم
مامانی غزل
پاسخ
مرسی از اینکه به سر زدین بازم تشریف بیارید