غزلغزل، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

دختر گلم غزل

غزل در آستانه شیش ماهگی

1393/6/25 22:33
نویسنده : مامانی غزل
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهونه زندگیم

غزلی گلم فردا روز تولد شیش ماهگیتهجشنجشنجشن،اصلا باورم نمیشه که انقدر زود گذشت و نانای نازم که تا چند وقت پیش نمیتونست دمر بشه و فقط میخوابید امروز برای اولین بار بدون سقوط نشستمحبت. به قول حافظ:

  بر لب جوی نشین و گذر عمر ببین 

                      کاین اشارت ز جهان گذرا ما را بس

البته عزیز دلم تقریبا از نوزدهم شهریور میتونستی بشینی،ولی همش باید مراقبت میبودم تا سقوط نکنی،ولی یکی دوبار بدجوری افتادی و کلی گریه کردی و من کلی ناراحت شدمغمگینغمگینغمگین اما امروز بیست و پنجم شهریور دیگه سقوط هات به حداقل رسید که البته خیلی خیلی خوشحالم کردخندونکخندونکزیبا

دخترم دیگه میتونه بشینه

دختر نازم قربونش بشم چشماش بسته افتادهمحبتبوسبوس

اینجا هم محو تماشای اعلام برنامه های شبکه پویا شدیبوسبوسبوس

اینجا هم داری به هندوانه های اعلام برنامه شبکه پویا میخندیخندهخندهخنده

کماکان هرچی گیر میاری میزاری توی دهنت که خودش مکافاتیه ولی خب به قول معروف این نیز بگذرد.پنجشنبه بیستم شهریور خونه مادر جون یه جشن کوچیک شیش ماهگی برات گرفتیم خیلی مختصر بود ولی خیلی خوش گذشت البته طبق روال همیشگیت انقدر گریه کردی که از تولد گرفتن پشیمونم کردی.حالا من که مامانتم هیچی،کلی رو اعصاب بقیه رفتیعصبانیعصبانیعصبانیدر عوض شهراد عمو رضا انقده آروم بود که به زن عمو حسودیم شدحسودزن عمو حسین هم خیلی زحمت کشید که جا داره همین جا ازش تشکر کنمبای بایبای بایچندتا عکس هم با پارسا و سارا جون انداختی که میزارم برات

کیک تولدته که من یه مدل دیگه میخواستم و یه مدل دیگه تحویل دادنقه قههقه قهه

غزلی تو بغل مادرجون قبل از اومدن مهموناچشمک

غزلی بغل بابا که معلومه خیلی عصبی هم هستعصبانی

اینم چندتا عکس با پارسا که انقده جفتتون ورجه وورجه کردین که نشد یه عکس درست و حسابی بگیریمدلخوردلخوردلخور

وقتی هم که همه مهمونا رفتن طبق روال همیشگیت تازه شروع کردی به خندیدنشاکیشاکیشاکی

این عکس رو هم همین امروز ازت گرفتم برای اولین بار خودت و بدون دخالت من وقتی داشتی از شیشه شیر میخوردی بی اختیار خوابیدیهیسهیسهیس

عزیزم فردا باید بریم واکسن شیش ماهگیتو بزنیم که خیلی گریه میکنی و دلم و ریش میکنی دوستت دارم خیلی زیادمحبتمحبتمحبت

پسندها (2)

نظرات (0)